12 תשובות
לשניהם
נראה יפה:)
נראה יפה:)
שואל השאלה:
באסה כי התלהבתי מהן ואחרי שקניתי אותן ילדה מהכיתה אומרת לי: תגידי זה לא של בנים?
אני חייבת לומר זה הוריד לי גם את ההתלהבות וגם את הביטחון
באסה כי התלהבתי מהן ואחרי שקניתי אותן ילדה מהכיתה אומרת לי: תגידי זה לא של בנים?
אני חייבת לומר זה הוריד לי גם את ההתלהבות וגם את הביטחון
מה שחשוב זה שאת אוהבת אתזה
אנונימית
זה נראה לבנים
בנים... למרות שזה לא כזה נורא שבת שמה את זה
נראה לי לבנות
בנות
למי שרק רוצה.
זה נראה לי של בנות כי יש לזה סמל ורוד
גם וגם אבל נראלי לבנות
לשניהם
זה מושלם
זה מושלם
נראה לשני המינים.. זה מהמם
באותו הנושא: