12 תשובות
שואל השאלה:
באסה כי התלהבתי מהן ואחרי שקניתי אותן ילדה מהכיתה אומרת לי: תגידי זה לא של בנים?
אני חייבת לומר זה הוריד לי גם את ההתלהבות וגם את הביטחון
מה שחשוב זה שאת אוהבת אתזה
אנונימית
בנים... למרות שזה לא כזה נורא שבת שמה את זה
נראה לי לבנות
בנות
זה נראה לי של בנות כי יש לזה סמל ורוד
גם וגם אבל נראלי לבנות
לשניהם
זה מושלם
נראה לשני המינים.. זה מהמם