7 תשובות
תאמת, מישהו שבוגד פשוט זבל, גורם למישה להרגיש שהוא מאוהב בה ברמות ופשוט להגיד את זה לעוד מישהי אחרת או אפילו כמה, זה פשוט מגעיל אותי
אנונימית
זה הדבר הכי מגעיל שבן אדם יכול לעשות למישהו! איכס..
זה הדבר הכי חולני ואכזרי שאפשר לעשות לבן אדם
אם אתם חושבים שזה הדבר הכי חולני שאפשר לעשות למישהו אני מבינה שלא שמעתם על דעא"ש או על מלחמת האזרחים במזרח אפריקה מעולם.
אבל אני באמת מסכימה שזה נורא, בגידה היא פשוט שבירת האמון שלי, אם נתתי במישהו אמון הוא כנראה היה מאוד חשוב לי ומיוחד לי ואני לא בן אדם שסומך על אנשים בקלות בכלל אבל אם סמכתי עליו והוא פשוט בגד באמון שלי ושבר אותו זה נורא, לא אוהבת אנשים בוגדניים.
אבל אני באמת מסכימה שזה נורא, בגידה היא פשוט שבירת האמון שלי, אם נתתי במישהו אמון הוא כנראה היה מאוד חשוב לי ומיוחד לי ואני לא בן אדם שסומך על אנשים בקלות בכלל אבל אם סמכתי עליו והוא פשוט בגד באמון שלי ושבר אותו זה נורא, לא אוהבת אנשים בוגדניים.
גועל נפש!.!
איכס!
אנונימי1
אני אישית לא מגדיר אותם כאנשים אלא יותר בכיוון של זבל אנושי
באותו הנושא: