5 תשובות
כן
50% אופי
50% יופי
אני לא חושבת שצריך רק אופי
50% אופי
50% יופי
אני לא חושבת שצריך רק אופי
אם יש לו אופי טוב זה מצוין.
אבל אם אין לו יופי שאת נמשכת אליו אז פשוט אין משיכה כזאת בינכם וזה דבר מאוד חשוב, כמובן שלא פחות מאופי אבל עדיין..
אבל אם אין לו יופי שאת נמשכת אליו אז פשוט אין משיכה כזאת בינכם וזה דבר מאוד חשוב, כמובן שלא פחות מאופי אבל עדיין..
אנונימית
האופי הכי חשוב אבל שיהיה לו גם לו יופי
אנונימית
כן גם יופי זה חשוב, אולי לא כמו אופי אבל זה חשוב
אני כן הייתי רוצה שהוא ייטפח את עצמו, אבל העיקר זה האופי ^^
באותו הנושא: