3 תשובות
אבל לא כל דוגמנית מגיעה לאנורקסיה.
אנונימית.
ממש לא נכון, ממש לא כל דוגמנית! מאיפה לקחת את זה?
יש דוגמניות שהן רזות בגלל שהן אוכלות נכון, תזונה בריאה ונכונה+עוסקות בספורט!
ויש דוגמניות שהן בכלל, דוגמניות למידות גדולות!
שאר הדוגמניות יכול להיות רזות מטבעי! וחלק מהדוגמניות, ח ל ק, לא הרוב, רזות כתוצאה מהרעבה עצמית.
הרבה אנשים חשובים בתעשיית האופנה, להיום... לא מקבלים דוגמניות אנורקסיות לשום עבודה.
תפתחי אינטרנט, תקראי קצת! אל תכלילי את כל הדוגמניות!
לא כל דוגמנית מגיעה למצב של אנורקסיה ממש לא!
ממש לא כל דוגמנית
פעם רצו שהדוגמניות יהיו רזות
כיום יש חוק
מסויים שלדוגמניות אסור להיות בתת משקל במשקל מסויים
חוק שמחזק דוגמניות בגוף בריא ודימוי יופי בריא
יש סוכנויות שעדיין לא פועלות לפי החוק וזה מזעזע
אבל הרוב פועלות, ולא לוחצות על הדוגמניות להיות אנורקסיות (מלחץ נפשי) ובתת משקל
בארץ לפחות יש את החוק
אבל אני מכירה אישית סוכנויות שלא פועלות לפיו
חשוב להבין ולזכור זאת שיופי האמיתי הוא יופי בריא ולא שק עצמות וחולי..
אנונימית