4 תשובות
כן, יש לי שני אחים קטנים, אני נורא אוהבת אותם.
אל תדאגי, עכשיו אתם קטנים ותמיד יש ריבים ו"שנאה" בין אחים.
את תראי שכשתתבגרו הכל יהיה אחרת, תלמדו להעריך ולאהוב אחד את השני ולא לעשות את מה שאת מתארת עכשיו.
אל תדאגי, עכשיו אתם קטנים ותמיד יש ריבים ו"שנאה" בין אחים.
את תראי שכשתתבגרו הכל יהיה אחרת, תלמדו להעריך ולאהוב אחד את השני ולא לעשות את מה שאת מתארת עכשיו.
אני מתה עליהם חח למרות שהם מעצבנים לפעמיים
אין לי אחים.
לפחות כשהוא יתבגר, הוא ישתנה.
אחים תמיד יתמכו בך, לא משנה כמה הם מעצבנים לפעמים.
לפחות כשהוא יתבגר, הוא ישתנה.
אחים תמיד יתמכו בך, לא משנה כמה הם מעצבנים לפעמים.
כן. יש לי אח אחד ואני אוהבת אותו ממש
באותו הנושא: