7 תשובות
הראשון
ברור שנשיות ואני בת שאומרת לך את זה
מה אכפת לך מה בנים אוהבים? את באמת רוצה להתאים את עצמך לפי זה?
תיהי עצמך
תיהי עצמך
אנונימי :)
תכלס צודקת!
שואל השאלה:
אני סתם שואלת את זה
אני סתם שואלת את זה
אנונימית
זה לא במקרה שואלים שאלה כזאת.. יש לך סיבה
אנונימי :)
אישית אני יותר אוהב נשיות.
אבל זה תלוי כלומר, זה משתנה.
זה מאוד תלוי בתכונות האחרות... כך שזה לא תשובה חד משמעית.
אבל זה תלוי כלומר, זה משתנה.
זה מאוד תלוי בתכונות האחרות... כך שזה לא תשובה חד משמעית.