7 תשובות
ברור שנשיות ואני בת שאומרת לך את זה
מה אכפת לך מה בנים אוהבים? את באמת רוצה להתאים את עצמך לפי זה?
תיהי עצמך
אנונימי :)
תכלס צודקת!
שואל השאלה:
אני סתם שואלת את זה
אנונימית
זה לא במקרה שואלים שאלה כזאת.. יש לך סיבה
אנונימי :)
אישית אני יותר אוהב נשיות.
אבל זה תלוי כלומר, זה משתנה.
זה מאוד תלוי בתכונות האחרות... כך שזה לא תשובה חד משמעית.