6 תשובות
אם תנסי להיכנס לטלפון כמה פעמים עם סיסמא שגויה אולי זה יתן לך אפשרות לאפס אותה על ידי הסיסמא של המייל.
אם לא יעבוד אז תצטרכי תצטרכי לפרמט אותו.
אם לא יעבוד אז תצטרכי תצטרכי לפרמט אותו.
אפשר לפרוץ בלי לפרמט עשינו אתזה לפלאפון של חבר..
אשמח שתשלחו לי בפרטי מה לעשות תודה.
דברי איתי
את תצטרכי לפרמט אותו...
פעולה קלה שלוקחת חמש דקות
והטכנאים בחנות ייקחו לך על זה 100 שקל ואפילו יותר
(בחנות אחת אמרו לי פעם 150)
אז תחפשי בגוגל את השאלה שלך אבל שתיהיה מקוצרת
ותמצאי מלא מדריכים. אם לא מצאת אני פה
פעולה קלה שלוקחת חמש דקות
והטכנאים בחנות ייקחו לך על זה 100 שקל ואפילו יותר
(בחנות אחת אמרו לי פעם 150)
אז תחפשי בגוגל את השאלה שלך אבל שתיהיה מקוצרת
ותמצאי מלא מדריכים. אם לא מצאת אני פה
ניסיתי כבר וזה סיסמת סים
באותו הנושא: