9 תשובות
שואל השאלה:
הוא על כל דבר קטן נותן עונש...
על עונשים לא מגיעים למשרד החינוך כי הוא מנהל ויכול לתת עונשים..
וגם בכללי רוב העונשים בבית ספר שלי זה או להישאר אחרי בית ספר כמה שעות או לסדר כמה כיתות בבית ספר..
והוא הביא לי בגדי עבודה כדי שאני לא יזיע בבגדים שלי (ככה הוא אמר.)
הוא על כל דבר קטן נותן עונש...
על עונשים לא מגיעים למשרד החינוך כי הוא מנהל ויכול לתת עונשים..
וגם בכללי רוב העונשים בבית ספר שלי זה או להישאר אחרי בית ספר כמה שעות או לסדר כמה כיתות בבית ספר..
והוא הביא לי בגדי עבודה כדי שאני לא יזיע בבגדים שלי (ככה הוא אמר.)
אנונימי
עדיין... איך הוא מביא לך לנקות את זה?
כאילו זה ממש לסדר או פשוט לנקות ממש עם חומרי נקיון?
כאילו זה ממש לסדר או פשוט לנקות ממש עם חומרי נקיון?
שואל השאלה:
לא עם חומרי ניקיון..
נגיד באולם ספורט להרים את כל המזרונים, לסדר את הספסלים, להרים את כל הכיסאות, לסדר את הכדורים..
ובכיתה זה לסדר את השולחנות, להרים כיסאות, ולטאטות..
לא עם חומרי ניקיון..
נגיד באולם ספורט להרים את כל המזרונים, לסדר את הספסלים, להרים את כל הכיסאות, לסדר את הכדורים..
ובכיתה זה לסדר את השולחנות, להרים כיסאות, ולטאטות..
אנונימי
לטאטא*
לדעתי זה אסור, אמא שלך יכולה לערער על זה ואת יכולה פשוט לא לבצע את זה. זה סוף שנה.. לא יעשו לך כלום. אני גם לא חושבת שמותר למנהל להשאיר אותך בבית ספר מעבר לשעות הלימודים. במקומך הייתי מבריזה
לדעתי זה אסור, אמא שלך יכולה לערער על זה ואת יכולה פשוט לא לבצע את זה. זה סוף שנה.. לא יעשו לך כלום. אני גם לא חושבת שמותר למנהל להשאיר אותך בבית ספר מעבר לשעות הלימודים. במקומך הייתי מבריזה
תאמת שבאמת אין לי מושג אם מה שהוא עושה זה בסדר וחוקי אבל כדי לך ללכת ולבדוק את זה כי אני פוחדת להטעות אותך. פשוט תנסה שלא להתעסק איתו כל כך פעם הבאה שזה לא יקרה שוב ואולי אפילו תדבר איתו אם זה ממש מציק לך.
שואל השאלה:
אבל הוא נתן לי היום ועשיתי את זה..
להשאיר אחרי הלימודים מותר, לנקות את הכיתות אני לא יודע...
אבל הוא נתן לי היום ועשיתי את זה..
להשאיר אחרי הלימודים מותר, לנקות את הכיתות אני לא יודע...
אנונימי
אוי איזה נוראי! איך נותנים להיות לו מנהל בכלל! דברי אם ההורים שלך ומהר שידברו איתו! אני בטוחה שמיליון ילדים מפריעים לו והוא לא מגיב ככה (כאילו אין סיבה שהוא יעשה את זה רק לך) ואם כן עוד יותר גרוע, באמת שצריך לפטר בן אדם כזה! אפילו ממליצה לך להגיע אם זה למשרד החינוך או משטרה, זה ממש מגוחך לעשות דבר כזה על הפרעה קטנה.
שואל השאלה:
הפרעתי לו בשיעור, ואז הוא אמר שהוא יתקשר להורים שלי וישעה אותי ואמרתי לו תתקשר ותמסור להם ד"ש.. ואז הוא נתן לי את העונש..
והוא גם נתן לי בגדי עבודה ארוכים כאלו וזה היה קצת משפיל.. ועד שסיימתי עבר שעתיים..
הפרעתי לו בשיעור, ואז הוא אמר שהוא יתקשר להורים שלי וישעה אותי ואמרתי לו תתקשר ותמסור להם ד"ש.. ואז הוא נתן לי את העונש..
והוא גם נתן לי בגדי עבודה ארוכים כאלו וזה היה קצת משפיל.. ועד שסיימתי עבר שעתיים..
אנונימי
אני לא בטוחה אבל ניראלי שלא... לפחות לא כבן אדם... אמרת להורים את זה? תומרי להם לדבר איתו, זה ממש מוגזם. כמובן שתלוי מה עשית אבל זה עדיין ממש לא בסדר אני חושבת.
באותו הנושא: