2 תשובות
מדים שכאלה מקבלים כל הבנים בכל התפקידים. כן גם בנות קרביות ובתפקידים מיוחדים של תומכות לחימה. בבקו"ם ביום הגיוס תקבלי 3 זוגות של מדי בנים.
זה נקרא מדי בנים.
מקבלים אותם בנים, לוחמות, ועוד בנות בתפקידים כמו מ"כיות ומדריכות חי"ר
ואין להם כיסים מאחורה יש רק בצדדים
אנונימי