2 תשובות
מדים שכאלה מקבלים כל הבנים בכל התפקידים. כן גם בנות קרביות ובתפקידים מיוחדים של תומכות לחימה. בבקו"ם ביום הגיוס תקבלי 3 זוגות של מדי בנים.
זה נקרא מדי בנים.
מקבלים אותם בנים, לוחמות, ועוד בנות בתפקידים כמו מ"כיות ומדריכות חי"ר
ואין להם כיסים מאחורה יש רק בצדדים
מקבלים אותם בנים, לוחמות, ועוד בנות בתפקידים כמו מ"כיות ומדריכות חי"ר
ואין להם כיסים מאחורה יש רק בצדדים
אנונימי
באותו הנושא: