3 תשובות
שאת בסדר גמור
שאת מאוד רזה ואין לך מה להתעסק בזה בכלל, ולא אין לך משקל גבוה בגלל הגובה שלך,
שאת רזה מאוד וכדאי שתשקלי טוב ביחס לגובה שלך