התחברות
הרשמה
היי, אני בת 13 בכיתה ז' שנה הבאה כיתה ח' אני יחסית גבוהה לגיל שלי אני מטר 67 שוקלת 45 אני רזה אבל הגובה שלי מעלה לי את המשקל מה אתם אומרים?
19 ביוני 2015, 17:37
גיל 13
בנות
בני נוער
גובה
משקל
3 תשובות
שאת בסדר גמור
B
Burning Rose
שאת מאוד רזה ואין לך מה להתעסק בזה בכלל, ולא אין לך משקל גבוה בגלל הגובה שלך,
~
~ॐ~
שאת רזה מאוד וכדאי שתשקלי טוב ביחס לגובה שלך
L
LockN'Load