12 תשובות
אוו
הוו זה כשמבינים משהו או נאנחים, זה נראה לי טוב יותר בעין, זה גם נשמע ככה.
אוו
הו אני אומרת כשאני מבינה משהו
אוו
אוו. וו. וו. וו. וו (סמיילי מטריד חח)
יענו הרבה ו'.. שלא יחשבו שזה 'או'
האמת שניהם אבל יותר נכון לכתוב ככה אוו. ו. ו
הוו❤
לא אוו ולא הוו.
אומרים עוו
אנונימית
זה לא משנה.. זה אותו דבר
לפי מה שאני רואה, "הוו".
הוו