6 תשובות
חיך?
שואל השאלה:
חיך כן
חיך כן
אנונימית
אה לא
שואל השאלה:
זה ממש מכוער?
כי רואים לי את החיך רק שאני צוחקת גם אני לא מתה על זה
זה ממש מכוער?
כי רואים לי את החיך רק שאני צוחקת גם אני לא מתה על זה
אנונימית
אני לא הבנתי כל כך. לי יש חיוך יותר מכוער יש לי ניבים טיפה חדים והם בולטים בחיוך שלי. אז שלך מכוער?
באותו הנושא: