5 תשובות
אני אנסה לשאול את אחותי אולי היא יודעת...
שואל השאלה:
לאנונימי איך קראו לסדרה?
לאנונימי איך קראו לסדרה?
וואי איזו סדרה ישנה! אהבתי אותה!
אנונימי
שואל השאלה:
לא בדקתי כבר זה לא השם הזה.. תודה בכל זאת
לא בדקתי כבר זה לא השם הזה.. תודה בכל זאת
יואו! אני רשמתי את השאלה הזאת לפני כמה ימים חח... ניראה לי כראו לה ממלכת הצעצועים או משהו כזה..