4 תשובות
אסור לקחת 2 כדורים בהפרש כזה קטן. תוכלי לקחת עוד 6 שעות לפחות.
בנתיים את יכולה לעשות אמבטיה או להתמתח. זה עוזר מאוד
לא.
עדיף לך לקחת כדור אקמול עוד 4 שעות!
בינתיים תשתי תה עם לימון ותמרחי שמן חמים על הבטן, תרגישי טוב:)
תנסי לשכב על הבטן ולנסות להירדם תשתי חלב חם שימי כרית חמה בבטן התחתונה~תרגישי טוב |:
לא הייתי ממליצה לקחת עוד אחד, במיוחד לא בהפרש של שעה.
תשתי שתיה חמה, תשכבי על הגב ותעשי קצת מתיחות, ואפילו תעשי לך אמבטיה.
באותו הנושא: