7 תשובות
בארה"ב הותרו נישואים חד - מינים.
שואל השאלה:
אז גם כדאי לי לעשות את זה? חח
אנונימית
שמים את זה בגלל שאישרו בכל רחבי ארצות הברית נישואים חד מיניים.
כולנו שווים. 3>
אני כבר שיניתי, ואת?
www.facebook.com/celebratepride
תעשה מה שאתה רוצה
אנונימי
תעשי
אנונימי
חגגו באמריקה את זה שעכשיו בכל חמישים במדינות מותר לגייז להתחתן..
אז אולי בגלל זה
שעכשיו בארצות הברית מותר להתחתן גם חד מיניים כלומר הומוסקסואל עם הומוסקסואל
ולסבית עם לסבית.