3 תשובות
וואי וואי הטמטום מתחיל לשגע אנשים בלילה!
באמת לכו לישון, הסטלה לא עושה טוב.
אנונימי
iq זה באנגלית, גימטריה זה לאותיות בעברית..
ללכת לישון