5 תשובות
כן חח אבל מתרגלים אחרי כמה ימים
למי שמכיר אותך זה ייראה מוזר בהתחלה, אבל כבר יתרגלו עם הזמן.
אני מאמינה שלזרים זה לא יהיה מוזר, כי הם לא מכירים אותך.
כשהתחלתי לשים עדשות היו רגילים לראות אותי עם משקפיים, ואחרי שכולם התרגלו באתי לבית ספר פעם אחת עם משקפיים כי נגמרו העדשות, זה היה מוזר לכולם לראות אותי שוב עם משקפיים.-.
שואל השאלה:
עדשה רגילה, בלי צבעp;
אנונימית
חח כן אבל מתרגלים לזה די מהר ותכלס למי אכפת אם מוזר להם ><
באותו הנושא: