14 תשובות
חופשיי חחח
חחח ממש לא, זה בכלל לא אותו דבר.. הרסת אותי עכשו חח
היי:)
אנונימית
לא זה קצת טיפשי תבקשי ומידיד הכי טוב שלך או מידידה שלך
אומיגאד אני לא מאמינה שעוד עושה שה את זה
באמת תבקשי מידידה שתעזור לך
אני התאמנתי על הדובי שלי, נראה לי שבזכות זה אמרו לי שאני מנשקת טוב._.
אני מתאמנת על כל דבר דומם..
אנונימית
בואו תיתאמנו עלי אני אשמח לעזור
אנונימי
אני ביקשתי מידיד שלי שיעזור לי
אנונימית
בחיים לא דימיינתי שאנשים מתאמנים על זה, איזה הזוי
הקטע שאני מרגישה עכשיו המוזרה על זה שאני לא עושה את זה. o:
חחח מ סכנות אנחנו ניסתי פעם, באמיתי אני מפחדת לנסות פעם אחת דחיתי מישהו מתוך פחד שאולי אין לריח טוב מפה