5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אין ממה להתבייש, באמת.
זה לא שאנשים באים ומסתכלים לך על כפות הרגליים ומודדים לך עם סרגל את האורך של הבוהן.
חוץ מזה, שאין אחד שכפות הרגליים שלו מושלמות, גם שלי עקומות, אבל מה אכפת לי.
Aro
אין לך מה להתבייש
ככה גם הבוהן שלי
גדולה, אבל הכפות רגליים חלקות ויפות
אל תדאגי
זה רק האצבעות ברגליים גם אצלי הבוהן גדולה והזרת שלי ברגל בכלל נראית כמו תפוד
אין לך מה להתבייש
תשלימי עם זה שאנשים לא מסתכלים לך על הרגליים כשהם פוגשים אותך- ואם כן זה לא שהם יכעסו או יפסיקו לדבר איתך. אף אחד לא מושלם (במיוחד בכפות הרגליים)