5 תשובות
כשאנורקסים אוכלים הם מקיאים כי זה יותר מדי יחסית למה שהם אוכלים בכללי אז כן
וכדאי לך להתחיל לאכול ארוחות בזמנים שונים במהלך היום
שואל השאלה:
זה היה חד פעמי
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה אנורקסים מקיאים כל הזמן נכון?
אנונימית
כן את חייבת לאכול כל הזמן ארוחת בוקר, צהריים וערב, אחרי שלא אוכלים כמעט כל היום ואוכלים מלא בבת אחת טבעי שהגוף שלך יקיא.
כן זה בגלל שהעמסת על הגוף
תשתי עכשיו הרבה מים זה יעזור לעיכול
תנסי לאכול ארוחות כל 3 שעות ולשתות מים
באותו הנושא: