2 תשובות
תימצאי לך עיסוקים אחרים (כמו תחביבים, להיפגש עם חברים וכו') שיעזרו לך להתנתק קצת מהאינסטגרם (:
פשוט תמחקי את האפליקציה אם זה כל כך חשוב לך:)
ואם לא אין לי ממש מה להגיד לך אולי תחביב אחר?