8 תשובות
אני!
רופאי שיניים בעיקר.
אני העיקר שיש להם חיוך יפה
מי לא?
מי לא?
כולם בערך, כשהן לא מחייכות הן כועסות ואז לא נעים לסובבים אותן.
אני
אני
באותו הנושא: