4 תשובות
תגידי, את טובה באנגלית?:)
אני חייבת לעשות משהו להגשה אבל אין לי מושג... אין לי ידע באוצר מילים ואני כן מנסה!
לאנסין אין על מה להתכונן אבל על אוצר מילים יש פתרון צריך פשוט לקחת את המילה ולנסות לשייך לדברים בחיים וככה גם זוכרים דברים הרבה פעמים. אסור לשנן!
לקרוא הרבה טקסטים באנגלית, לראות תכניות באנגלית, להקשיב לשירים באנגלית וכו'
ליראות הרבה תוכניות טלויזיה בלי תרגום.. ליקרוא הרבה ספרים באנגלית..
אני אישית לא קוראת הרבה ספרים לצערי.. אבל יש לי אוצר מילים גבוה באנגלית מסרטים ותוכניות ללא תרגום..
אנסין תתרגל עוד ועוד עד שתצליח בהבנת הנקרא..
בהצלחה.. (: