8 תשובות
אם תמשיך כך, אז כן. אם זה חד פעמי, אז לא.
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
ממש לא! אבל תשתדלי לא לאכול או לשתות דברים מתוקים כל יום בכמויות רבות, כי יש אצלנו מסננת שמסננת את הסוכר ובלעדיה הסוכר לא יתעקל ובגלל זה אנשים מזריקים לעצמם דבר הנקרא אינסולין... לכן אם את לא רוצה שהמערכת הזאת תיהרס לך אז תשתי ותאכלי בכמוית קטנות דברים מתוקים ומוגזים:)
לא, אבל אל תמשיך עם זה כי זה לא בריא בכלל באופן קבוע
לא, אלא אם כן אתה עושה את זה לעתים קרובות
אני מאמינה שלא.
אבל שזה לא יהיה באופן קבוע, זה ממש לא בריא.
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
לא חס וחלילה, פשוט אל תעשה את זה יותר זה ממש לא בריא