3 תשובות
הוא לא בריא.
מהסיבה הפשוטה שהוא לא מכיל פרי (או רק אחוז קטן ממנו הוא פרי) והרוב זה סוכר ורכז מוכן מראש.
Aro
לא בריא בכלל, זה לא מיץ תפוחים טבעי שאת עושה, יש בזה מלא סוכר ומלא חומרים משמרים וכל זה
זה מלא בסוכר
באותו הנושא: