4 תשובות
פעמיים בשבועה אם חברות
אבל אם בן זוג אממ ביום רבעי הולכים להיפגש.. עד יום רבעי הבא
אבל אם בן זוג אממ ביום רבעי הולכים להיפגש.. עד יום רבעי הבא
לפעמים זה שלוש/ארבע פעמים בשבוע ולפעמים זה אפילו פעם אחת.. תלוי בעיסוקים ובשעות הפנאי שלנו.
לול אין לי
לא נפגשים ולא רוצים להפגש
אנונימי
באותו הנושא: