5 תשובות
יש מצב שזה אלרגיה תפני להורים זה יכול להגיע למצב לא טוב.. אני אישית לוקחת תרופה כי יש לי אלרגיה כל שני וחמישי.. תבדקי אצל הרופא כמה שיתר מהרר
שואל השאלה:
וואי את מלחיצה אותי...
אנונימית
שואל השאלה:
בידיים זה מתחיל להיעלם
אנונימית
חחח אין מה להילחץ פשוט תפני להורים ותלכי מחר על הבוקר לרופא באמת שלי יש ממש הרבה פעמים ולפעמים אני גם לא לוקחת את התרופה (קצת עצלנית, מודה:p ) וזה עובר אבל תבררי מה זה
ואל תגרדי חחח