8 תשובות
כי כל הקטע במשקאות מוגזים שזה מתוק
וירקות הם לא מתוקים
את רוצה משקה בטעם עגבנייה? חח
סתם חחח
כי זה מלוח וזה לא טעים משקאות מלוחים.. עושים משקאות מתוקים
כי זה צריך להיות מתוק ואין בדיוק ירק שהוא מתוק והולך טוב עם גזים
ירקות מלוחים ומשקאות צריכים להיות מתוקים
כי זה צריך להיות מתוק וירקות לא מתוקים
כי ירקות זה מלוח.
יש לא מוגז יש של גזר וכדומה
כי עושים בטעמים מתוקים, וירקות זה לא מתוק
אנונימית