8 תשובות
אני
אני! אני נקייה מקולה כבר שנתיים (:
אני שותה מה שיש בבית, ובשנתיים האחרונות רק פעמים בודדות היה קולה בבית אבל לא נגעתי, אני פוחדת להתמכר שוב חחח
אני כי זה התחיל להגעיל אותי סתם ככה ומאז לא בא לי על קולה
אנונימית
קולה עושה לי אפטות בפה.
אני לא שותה את הרעל הזה.
אני לא שותה את הרעל הזה.
אנונימית
אני, זה לא בריא בכלל ומלא בסוכר
פעם בחודש אולי אולי ובאירועים בכללי נמנע
אנונימי
אני, הפסקתי לשתות קולה כי זה ממש לא בריא וגם משמין.. או בכללי הפסקתי לשתות מיצים רק מים כי זה הכי בריא.. ואני כבר לא אוהבת שתייה מתוקה