2 תשובות
עכשיו מאוד מפתחים אותה.. סוף שנה פותחים סינימה סיטי ועוד כל מיני דברים מגניבים
אז יש עתיד:)
אז יש עתיד:)
היא באמת קצת חור.. מה שאני אוהב בה זה שיש המון מקומות פרטיים יער ים נחל מקומות לברוח אליהם כשרוצים להיות לבד..
באותו הנושא: