4 תשובות
את לא צריכה לסבול כדי לרזות זה בסדר גם אם תדחפי איזה דג או סטייק, ספגטי, חביתה..
גם אלה דברים בריאים ולא משמינים
זה נשמע כמו ממש קצת קלוריות ליום, וגם אין חלבונים בתפריט שלך, תוסיפי עוד אוכל לארוחות, במיוחד חלבונים
שואל השאלה:
אני טבעונית
אנונימית
את תהפכי להיות אנורקסית ככה
באותו הנושא: