4 תשובות
תודה, טוב לדעת (:
שואל השאלה:
הוא העלה לעובדים פדרליים (ממשלתיים )
הוא העלה לעובדים פדרליים (ממשלתיים )
אנונימית
שכר המינימום בארצות הברית הוא 7.25, אבל בשנה שעברה אובמה הבטיח שהוא יעלה את זה ל10.10.
(אני לא יודעת אם הוא באמת עשה אם זה משהו )
אצלנו שכר מינימום זה 25 שח
(אני לא יודעת אם הוא באמת עשה אם זה משהו )
אצלנו שכר מינימום זה 25 שח
15 דולר לשעה
25 ש"ח
25 ש"ח
באותו הנושא: