5 תשובות
אני לא אוהב את הסרט הזה
שום דבר, רק אולאף נראה נחמד
אולאף חמוד, וגם את הצבי שלו ששכחתי מה שמו
ואת let it go
ואת let it go
לא אהבתי את הסרט, אבל כשראיתי אותו אהבתי את הפזמון של השיר נושא ואת הצבי.
לט איט גו (כשדמי שרה )
והאיש שלג:9
ואהבתי את אולף הוא חמוד
והאיש שלג:9
ואהבתי את אולף הוא חמוד