13 תשובות
כן
תנצלי את זה לworkout
מתח, קיקבוקסינג, משהו מאתגר
זה מעולה, גם אני כזאת.
זה טוב, גם אני כזאת.
ברור, זה מצוין.
כן, אבל אני מתאמנת ;) ממליצה לך לנצל את זה לספורט אם בא לך...
זה טוב לדעתי עדיף חזקה מחלשה ואני בת ואני ממש חלש וזה חראא
אנונימית
טוב
אנונימי
ברור כן אבל כל עוד את לא נראת כמו גבר חחח
חח איך פה כל כך הרבה מאוד חזקות?
אני גבר ולא כזה חזק
איך את קובעת שאת מאוד חזקה?
לא הגיוני בנות הן המין החלש
אנונימי
כמובן שזה טוב (בהנחה שאת נראית כמו אישה)
ברור שזה טוב, איין בזה חסרונות
אני כזאת לדעתי
אני לא חזקה מאוד, אבל גם לי יש כוח וחוזק:)