8 תשובות
טייץ.
למרות שאני בן, כאחד שטס לארה"ב להיות עם ג'ינס במטוס זה סיוט. מנסיון.
למרות שאני בן, כאחד שטס לארה"ב להיות עם ג'ינס במטוס זה סיוט. מנסיון.
זה ארבע שעות אז זה לא כ"כ משנה חחח
אני ברוב הטיסות טסתי עם ג'ינס... ><
אני ברוב הטיסות טסתי עם ג'ינס... ><
טרנינג.
אנונימי
הכי נוח עם טרנינג.. ואני טסתי עם תיץ
לדעתי טייץ אבל אני חולת טייצים חחח אני לובשת טייצים כל היום
טייץ הכי נוח (-:
אנונימית
טייץ אפשר לשבת איץו איך שרוצים
באותו הנושא: