3 תשובות
כל אחד והדעה שלו
נראה לי שאפשר לשבת בקהל. אבל רצוי שתתבגרי על הפחד הזה כי זה באמת טקס של פעם בחיים.
לא נראלי שחייב, אצלנו השתתף רק מי שרצה
חוץ מזה, אם אתה לא רוצה אף אחד לא יכריח אותך
חוץ מזה, אם אתה לא רוצה אף אחד לא יכריח אותך
באותו הנושא: