התחברות הרשמה

יש בנות ביחידת המסתערבים בצהל?

19 ביולי 2015, 15:34
צה"לחייליםגיוסתפקידיםצבאחיילותקרבי    
2 תשובות
לא
אנונימי
למה את צריכה להיות שם? נראה לי שיש
א
אני יודעת!
באותו הנושא:
מה זה לסגור שבת בצהל?
תנו לי נימוקים טובים ל- נגד גיוס נשים ליחידות קרביות בצהל
איזו יחידה הכי חזקה בצהל?
מה היחידה הכי טובה בצהל, גולני או צנחנים?
זה נכון שהזהות של כל מי שנמצא ביחידת מסתערבים בצבא צריך להישאר חסוי?
איזה יחידה קרבית בצהל היא הכי מסוכנת?
מה היחידה קרבית הכי קשה ומסוכנת בצהל?
מגייסים נשים ליחידת מסתערבים?
בשביל 8200 (להתקבל ליחידה בצהל) חייב לדעת ערבית? אם אני לומד צרפתית
שמעתי שבנות שמשרתות כלוחמות בצהל, צריכות לחתום על טופס שמוותר על האחריות של צהל אם הרחם של הלוחמות נפגע בשירות, זהנכון?
איזה יחידה בצהל יש את הביקוש הכי גבוהה? (קרבי, בנות)