5 תשובות
כן אם אוכלים בכמויות גדולות.
אבל זה בריא מאוד.
אבל זה בריא מאוד.
כל דבר משמין כשמאבדים פרופורציות
אבל זה טעים רצחחח
אבל זה טעים רצחחח
לא נראלי
אם תאכלי בכמויות אולי, כל דבר משמין אם אוכלים אותו בכמויות.-.
אבל שוקולד מריר זה בריא בטירוף
אבל שוקולד מריר זה בריא בטירוף
כן
באותו הנושא: