8 תשובות
כן! הוא חתיך רצח..
הוא חמדמד
חתיך וחמוד 3>
הוא שר מושלם ונראה מושלם.
גם חמוד גם חתיך וגם שר יפה. צריך יותר מזה?
אני אישית חושבת שגבריאל הכי חתיך שם... אבל... הקול שלו יכול לפעמים לעצבן אותי...
נכון!.. ועברי והוא ממש חמודים ביחד! חח הלוואי ויקרה ביניהם משהו.. גם עכשיו שהוא בבתי השופטים עם עברי.. בכלל.. חחח..
חחח כן הוא חמוד כזה
וגם חתיך
וגם חתיך
באותו הנושא: