12 תשובות
ראשלצ
אילת. סתם כי זה רחוק מהכל *~*
Syl
לונדון
חאן יונס
אשדוד
אני גרה בזכרון יעקוב, והייתי ממש שמחה לגור בצפון תל אביב
תל אביב
את האמת? אני ממש אוהבת את ישראל, יש מלא מקומות שהייתי שמחה לגור בהם..
ראשון d:
פתח תקווה
אני הולכת לכל מקום שיש קיבוץ טוב...
ואם לא הרצליה