26 תשובות
נכנסתי לשירותים בקניון ובטעות נכנסתי לשירותים סתומים שהמנקה בכוונה נעלה אותם...
ואז באמצע מספר 2 היא פתחה את הדלת עם המפתח שלה וניכנסה בלי לשים לב שהייתי בשירותים xddddd תוך שנייה היא קלטה את זה ומפה לשם צרחות וזה והייתי צריך לנקות אחרי את השירותים xd
ואז באמצע מספר 2 היא פתחה את הדלת עם המפתח שלה וניכנסה בלי לשים לב שהייתי בשירותים xddddd תוך שנייה היא קלטה את זה ומפה לשם צרחות וזה והייתי צריך לנקות אחרי את השירותים xd
חח הייתי ילדה קטנה והייתי אצל סבא שלי במרפסת עם מים ביד, אז שפכתי את כל המים על הראש של השכן שהיה בדיוק למעטה והוא זיהה אותי
אני זוכרת שהיה לי מה זה קשה להסתכל לו בעניים o:
אני זוכרת שהיה לי מה זה קשה להסתכל לו בעניים o:
הייתי בבית ספר, ונכנסתי לשירותים ושיצאתי לא סידרתי את החצאית שלי בצורה טובה והחלק מקדימה היה בסדר והחלק מאחורה נתפס במכנס הקצר שלי, (הייתי עם מכנסיי פיג'מה קצרים מתחת לחצאית, אל תשאלו) התחלתי לעלות במדרגות ואז הרגשתי שמשהו לא בסדר ושקלטתי שהחצאית שלי הייתה למעלה קלטתי כמה בנות בכיתה מעליי מצחקקות כזה. זה היה אחד המביכים לא רציתי להסתובב בבית ספר כל היום.
התווכחתי עם מישהו איפה זה מערב ומזרח.. הוא צדק כי היה מאחורי שלט ענק:/
רציתי לשאול מישהו עם הוא דלוק על מישהי וכתבתי לו 'עלי' במקום 'עליה' כי לא שמתי לב
ועכשיו באתי לצאת מחנות בקניון וזה היה לקראת סגירה אז לא שמתי לב כי הייתי בטלפון ודפקתי את הראש בטריס וחצי קניון ראה את זה.
ועכשיו באתי לצאת מחנות בקניון וזה היה לקראת סגירה אז לא שמתי לב כי הייתי בטלפון ודפקתי את הראש בטריס וחצי קניון ראה את זה.
חחח חחח חחח ^ ^ ^
זה טוב
זה טוב
אנונימי עייף
הייתי עם 2 חברות שלי בשכונה של ערבים לפני בערך שלוש שנים
פתאום 2 ערבים עם פטישים התחילו לרדוף אחרינו ואז פתאום נפלתי
אז צעקתי לחברות שלי "תשאירו אותי כאן ותצילו את עצמכם!"
אז הם ענו "בסדר!" וברחו
ובסוף שהערבים הגיעו אליי הם רק שאלו אם יש לי מברג..
פתאום 2 ערבים עם פטישים התחילו לרדוף אחרינו ואז פתאום נפלתי
אז צעקתי לחברות שלי "תשאירו אותי כאן ותצילו את עצמכם!"
אז הם ענו "בסדר!" וברחו
ובסוף שהערבים הגיעו אליי הם רק שאלו אם יש לי מברג..
אנונימי
היה לי אפצ'י אז באתי לשים את המרפק ( התנועה הזאת שעושים ) וגם היה לי פיהוק באותו הזמן. וזה היה נראה כאילו באתי לאכול לעצמי את היד. וזה היה ברחוב:/
קרו לי כל כך הרבה פאדיחות בחיים שלי. אני כבר מפסיקה לספור...
אבל יש אחת שאני זוכרת.
התקלחתי אצל חברה והיא נכנסה כדי להביא לי בגדים, לא היה לי אכפת כי היא גם ככה לא הסתכלה, אבל הייתה מראה מחוץ למקלחת, שהראתה אותי לכל מי שישב בשולחן במטבח...
כן, זה היה מדהים (not)
אבל יש אחת שאני זוכרת.
התקלחתי אצל חברה והיא נכנסה כדי להביא לי בגדים, לא היה לי אכפת כי היא גם ככה לא הסתכלה, אבל הייתה מראה מחוץ למקלחת, שהראתה אותי לכל מי שישב בשולחן במטבח...
כן, זה היה מדהים (not)
חחח וואי פאדיחות עירום זה הכי מביך
אנונימית
באתי לשאול חייל שישב בתחנה אם קו *** עבר, ובדיוק שפניתי אליו הוא קינח את האף- וזה היה פדיחות לשנינו (נסו לדמיין את זה חח)
אנונימית
אני גרה בישוב ונסעתי עם חברה לקניון של עיר קרובה וראיתי מישהו שהוא נראה כמו ידיד טוב שלומד בביהס שלי והוא גר בעיר אז קפצתי עליו למין שק קמח עזה וכיסיתי לו את העיניים ואז שירדתי גיליתי שזה לא הוא והתפדחתי רצח ויצאתי מהקניון. אחרי כמה שעות אמא שלי מודיעה לי שיש לה שיעור *מורה למתמטיקה* עם תלמיד חדש והיא תקןעה בפקק ואני צריכה להעסיק אותו רבע שעה.. אני פותחת את הדלת אני רואה את הילד שקפצתי עליו.. הרבע שעה הנוראית בחיי
חחח צחקתי בקול כמעט מהכל! אתם קורעים ;)
הייתי אצל חברים וכולם היו בסלון ואני כולי רצה למרפסת הייתי בטוחה שזה פתוח רצתי ודפקתי את הראש בזכוכית ונהיה סדק בחלון וכולם ראו את זה.
כמה פדיחות קרו לי-_-
כמה פדיחות קרו לי-_-
אנונימית
באתי לקנות השבוע פדים ושאלתי את הבן של המוכר כמה עולה אז הוא שאל את אבא שלו"אבא כמה עולה הפדים"? ליד כולם
פדיחות לכל החיים חחח
פדיחות לכל החיים חחח
חחח באתי לעלות על מונית שי ובדרך כלל הם בדיוק בגובה שלי התקרה שם.
אז באתי בכולי פוזה לעלות בום דפקתי תראש
וכולם שם צחקו עלי והיו שם מלא חתיכים אוף פאדיחהה
אז באתי בכולי פוזה לעלות בום דפקתי תראש
וכולם שם צחקו עלי והיו שם מלא חתיכים אוף פאדיחהה
אנונימית
ידיד שלי שהייתי מאוהבת בו איזה שנה והיינו ממש קרובים, הוא ישב מזרחית ואני וחברות שלי דברנו ואז שהלכנו לידו אחת מהחברות שלי דחפה אותי בכוונה ונפלתי עליו התחת שלי על הראש שלו ואיזה חצי שנה צחקתי ומזה התפדחתי לא יודעת ממה בכיתי מהפאדיחה או מצחוק.
זה היה נורא.
אבל הוא גם צחק וביקשתי ממנו סליחה...
זה היה נורא.
אבל הוא גם צחק וביקשתי ממנו סליחה...
תפסו אותי:p
אנונימי
כשהייתי בכיתה ח' והייתי אחראית יענו על הכיתות בתרגיל של משרד העורף לצאת לשדות אם יש רעידת אדמה, אז הייתי עם חצאית ארוכה ודפקתי צרחות על ילדות שקפצו בגומי שיפסיקו לקפוץ ויזוזו לצד והם לא התייחסו אליי ואז איזה כלבה אחת קפצה ובטעות קפצה לי על החצאית והורידה לי אותה ליד כל הבית ספר. כל הבית ספר = מנהלת חדשה, מזכירות, שרת, הבנים, הבנות, השומר, המורות.. הכול הכול. כולם צחקו עלי שנתיים. והקטע שמרוב ההלם שאני בתחתונים ליד כולם אז שכחתי להרים תחצאית והמנהלת באה והרימה לי אותה חחח חחח חחח חחח חחח ביי זה פדיחת חיי.
הייתי בהחלקה על הקרח ובדיוק עבר מישהו מקצוען לידי ובלי לשים לב שמתי לו רגל והוא נפל והחליק חח היום הכי מפדח בארץ כי אחרי זה הוא דפק לי מבט של "למה עשית את זה" חחח
הלכתי בריחוב והסתכלתי על בית שבנו אותו ונדפקתי עם הראש בברזל והיתה ילדה מאוחרי שלא ידעה אם לצחוק או לסתום רבעה שעה הייתי בשוונג של לצחוק
פעם שניה שהלכתי בריחוב והסתכלתי על כמה בחוריח
שהיו בצד השני של הכביש ולא שמתי לב שממולי היה עץ ובמזל בשניה האחרונה הסתתי תמבט ושמתי לב שעוד שניה אני נתקעת בעץ ושניים מהם לא הפסיקו לצחוק.. והשבוע עליתי בעבודה במדרגות לא שמתי לב ופשוט נתקעתי עם הפרצוף במדרגה.. פאדיחה כי המנהל וכל מי שהיו באיזור ראו ולא הפסיקו לצחוק
פעם שניה שהלכתי בריחוב והסתכלתי על כמה בחוריח
שהיו בצד השני של הכביש ולא שמתי לב שממולי היה עץ ובמזל בשניה האחרונה הסתתי תמבט ושמתי לב שעוד שניה אני נתקעת בעץ ושניים מהם לא הפסיקו לצחוק.. והשבוע עליתי בעבודה במדרגות לא שמתי לב ופשוט נתקעתי עם הפרצוף במדרגה.. פאדיחה כי המנהל וכל מי שהיו באיזור ראו ולא הפסיקו לצחוק
שהייתי קטנה אז הלכתי עם אמא שלי לאן שהוא ואז התקדמתי ונתתי לאישה יד כי חשבתי שזאת אמא שלי ולא עזבתי אותה והיא לא הבינה מה רציתי ממנה ואז הסתכלתי אחורה וראיתי את אמא שליי. אופס?
כשהייתי קטנה בטעות עיסיתי תחת של איזה זקנה אחת. אין לי מושג למה.
כולם הסתכלו עלי והיא מסתכלת עלי במבט של wat.
כולם הסתכלו עלי והיא מסתכלת עלי במבט של wat.
פעם אחת כשהייתי בספרייה מטעם הבית ספר, ידיד שלי דיבר איתי ובדיוק באתי להיכנס לספרייה ויש שם דלת זכוכית כזאת, אז באתי לצאת ונתקעתי בדלת עם הראש שלי ושברתי את כל הדלת (מוזר, אני יודעת) וכולם צחקו עלי במיוחד ידיד שליי!
אנונימית
אני וחברה שלי הלכנו להליכה בערב לפני חצי שנה והלכנו במקום שהוא נידח, אפילו מכונית לא עוברת שם. אז בגלל שלא היה שם אף אחד הרשתי לעצמי לרקוד במדרכה תוך כדי הליכה ולשיר בקולי קולות ואז שמתי לב שמישהו שפעם הייתי מאוהבת בו היה בצד השני של הכביש ואז פשוט הפסקתי הכל והסתרתי מאחורי חברה שלי *~*
לא הבנתי אנונימית^^^
באותו הנושא: