6 תשובות
רבתי עם ההורים שלי הרבה אבל כזה דבר לא קרה לי
כן, אבל זה היה לאיזה יום עד שאמרתי סליחה.
כאלו לא היה להם אכפת ממני
שאפילו בשעה 1 בלילה
לא היה להם אכפת שהלכתי להסתובב בישוב שלי
._. והיום, אם אני ארצה להסתובב ב1 בלילה הם לא יסכימו
.____. אה וזה היה שהייתי בת 11
כאלו לא היה להם אכפת ממני
שאפילו בשעה 1 בלילה
לא היה להם אכפת שהלכתי להסתובב בישוב שלי
._. והיום, אם אני ארצה להסתובב ב1 בלילה הם לא יסכימו
.____. אה וזה היה שהייתי בת 11
כן, אני לא דיברתי עם ההורים שלי במשך שבוע, האחרי שהם עשו לי קטע ממש ממש מגעיל!
אנונימית
לא. אני לא גם כול כך רבה עם אמא שלי.
בכללי, אני אף פעם לא לא-מדברת עם אנשים בגלל ריב. זה מטופש בעניי.
בכללי, אני אף פעם לא לא-מדברת עם אנשים בגלל ריב. זה מטופש בעניי.
הריב הכי ארוך שהיה לי עם ההורים שלי היה 8 שעות.-. אנחנו משפחה שמשלימה עם הכל מהר.-.
כן.. לי זה קרה פעם או פעמיים..
באותו הנושא: