6 תשובות
לא על הכל אפשר לשלם באשראי. לדוגמא אדם שבא לתקן משהו בבית רוצה תשלום במזומן.
כי בכרטיס אשראי אפשר לבזבז בלי שמרגישים שמבזבזים ואז נכנסים לחובות, אז אנשים מעדיפים שיהיה עליהם כסף ואז הם יחשבו פעמיים לפני שהם קונים.
לא הכל אפשר לשלם באשראי.
ותמיד טוב שיש מומן.
לתת לילדים שלהם חחח זה לפחות אצלי ככה
לא על כל דבר אפשר לשלם בכרטיס אשראי.
לפעמים לשלם בכרטיס זה פחות משתלם מלשלם בשטרות/מטבעות.
כי לפעמים העמלה של משיכה קטנה מהעמלה של לשלם במקום, ונגיד אם את חייבת למישהו כסף והוא בן אדם פרטי, כי הוא קנה לך משהו, את צריכה להביא לו מזומן.
באותו הנושא: