7 תשובות
לא יודעת בדיוק, אבל רוב הפעמים זה יוצא בשבת אז...
אנונימית
כי תשעה באב - זה צום שחכמים קבעו
ויום כיפור - זה מהתורה
גם להיות במחשב וטלוויזה עדיף שלא, זה סתם מענג את האדם וכל המטרה של הצום זה להיות באבל פשוט לא רצו להוסיף איסורים כי יש מספיק תשמיש המיטה נעילת הסנדל וכו'
כי ככה הרבנים החליטו.
נו בחייך, את באמת עכשיו הולכת לנבור בזה?
כאילו הילדים בני 10 שפה יכולים לענות לך...
אם א5ת באמת מתעניינת לכי לערך של צום בוויקיפדיה נראלי שכתוב שם..
כי יום כיפור זה מהתורה ותשעה באב מ- חז"ל
H..
שואל השאלה:
בתור אתאיסטית אני מנסה להבין את הדת, לא משהו רע.
וטוב לדעת שעוד מישהו משתמש במילה 'לנבור', חוץ ממני ומידיד (:
אנונימית
כי יום כיפור הוא צום מדאורייתא ( מהתורה), אם את רוצה תפתחי ספר ויקרא, רשום שם הוראה מפורשת: בעשירי לחודש תשרי, יום צום ושבתון לעם ישראל (יום כיפור).

צום תשעה באב ושאר התעניות הן לא ימי שבתון, מתענים ע''י זה שלא אוכלים ולא שותים, ועוד כמה דברים. הצומות האלו הם מדרבנן (שרבנים קבעו).