5 תשובות
אני עובר לתיכון חדש בלי אף אחד שאני מכיר, אני פשוט התיישב בשולחן ואתן למישהו לשבת לידי
אם לא ירצו לשבת לידי לא צריך, יותר מקום בשבילי:p
גם אני עובר לבית ספר חדש
אולי תשבי ליד מישהו חדש ותכירי אותו
אולי יהיה תלמיד/ה חדשה והוא ישב לידך
אנונימית
תשבי ליד מישהי שנראת לך נחמדה ותיק טק תתחברו:)
באותו הנושא: