3 תשובות
ואם תהיה לך את המשימה עם הגלגלים (כשתהי שם תביני)
הגלגלים הם באוויר!
תתחברי עם אנשים!
כי הם בודקים את זה...
תעשי את זה בקלילות ובלי לחץ..
לבוא עם כוח, לעשות את המקסימום, להתחבר עם אנשים, לעשות את כל המשימות
בהצלחה:)