6 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי? כילו אין לי הבעיה עם אתיופים ורוסים אני אנ בעצמי רוסיה וגדלתי עם אתיופים לא כל כך הבנתי מה זאת היציאה הזאת?
אנונימית
הפנימיה המושלמת בשבילך
אנונימי
למדתי שם אחלה מקום למרות שעדיך להיות בבית.. בהצלחה:)
שואל השאלה:
והאנונימית את לומדת בפנימייה הזו?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון זה הרוב והרוב הזה הם ילדים מדהימים
באמת אבל אני לא חושבת שצריך להקניט אותם כ"אתיופים ורוסים" הם אנשים
אנונימי
כי בהדסה נעורים הרוב רוסיים ואתיופים