14 תשובות
לא
לא:)
לא, זה סתם בזבוז
אני אני שם בוץ בפנים
לפעמים לים קצת
קצת
שואל השאלה:
אלו שמתאפרות - מה אתן שמות?
אלו שמתאפרות - מה אתן שמות?
אנונימית
מסקרה, אודם, קצת קונסילר
זה דבילי להתאפר לבריבכה שיוצאים ממנה נראים כמו אביב גפן
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מסכימה איתך.. אני שמה רק מסקרה עמידה במים וזה סבבה
חחח מסכימה איתך.. אני שמה רק מסקרה עמידה במים וזה סבבה
אנונימית
לא.
אני לא מתאפרת בכלל.
אני לא מתאפרת בכלל.
ממש לא!
לים ובריכה אולי אודם אבל חדר כושר ברצינות ולא להעליב זה בדיחה ללכת עם איפור, את מזיעה לא באת להרשים אף אחד כולם מכוערים בחדר כושר
לים ובריכה אולי אודם אבל חדר כושר ברצינות ולא להעליב זה בדיחה ללכת עם איפור, את מזיעה לא באת להרשים אף אחד כולם מכוערים בחדר כושר
לא. אני לא.
לא..
באותו הנושא: