17 תשובות
לא
נראה לי שאני בסדר, לא יודע עד כמה אני חתיך.
תשפטי את.
אני היצור הכי מכוער שקיים
בסדר..
כמה בנות אמרו שכן כמה בנות אמרו לא חח
אני חתיכת קובייה שוקולדה לבן
חח, לא בן, אבל זאת השאלה הכי מכשילה בעולם! אם יענו לך כן, אז יצאו שחצנים, ואם יענו לא, אז יצאו מכוערים...
אני אוהב את עצ מי כמו שאני
תסתכלי ותראי..
אני חתיך למי שאני נראה חתיך חח
אנונימי
לדעתי לא
הכי יפה בעולם
כע ויש הוכחה כנסי תיראי zhenya_srolvic
כן
באותו הנושא: