5 תשובות
אני מניחה שהם עוד לא הלכו לישון חח
כי הם היו פה כל היום ועכשיו בוקר הציפורים שורקות לנו והנה צצ לנו עוד יום בשגרת החופש הגדול
גם אני לא הלכתי לישון ^_^
לא כתבתי בוקר טוב אבל קמתי.
גם אני לא הלכתי לישון בלילה..
באותו הנושא: